اجرای پویش دلگرمی احسان در مازندران/ توزیع ۱۱۴ دستگاه لوازم گرمایشی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مازندران با اشاره به اجرای پویش دلگرمی احسان در استان گفت: در این راستا ۱۱۴ دستگاه لوازم گرمایشی به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

اجرای پویش دلگرمی احسان در مازندران/ توزیع ۱۱۴ دستگاه لوازم گرمایشی

به گزارش رستوران گروه مانسون از استان مازندران، محمد آهنگران معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران پیش از ظهر امروز با اشاره به اجرای پویش دلگرمی احسان در استان مازندران، اظهار کرد: ستاد اجرایی در ادامه رسالت‌های خود در کمک به نیازمندان این پویش‌ را همزمان با اوج‌گیری فصل سرما در استان به اجرا درآورده است. وی با بیان اینکه در قالب این پویش ۱۱۴ دستگاه گرمایشی شامل بخاری گازی بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: این مجموعه شامل ۵۹ دستگاه بخاری گازی مدل ۲۴ هزار و ۵۵ دستگاه بخاری گازی مدل ۲۸ هزار می‌شود که ارزش ریالی این لوازم بیش از ۲ میلیارد ریال براورد شده است.  

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان مازندران با تاکید برحفظ شان وکرامت خانواده‌ها در اهدای این وسایل درباره شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند دراین طرح، بیان کرد: این لوازم گرمایشی با همراهی ۴۳ گروه‌ جهادی استان که نیازمندانی را از قبل شناسایی کرده‌اند، توزیع می‌شود. پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید