سئو بهینه سازی سایت

بهترین راه در مورد خرید بک لینک

ثبت نام URL سایت خود را با موتورهای جستجو. خرید بک لینک اگر شما می توانید صفحات وب خود را خرید بک لینک با کیفیت در بینگ پیدا کنید، برای مثال، ممکن است آن را دلیل این که شما هرگز به آنها گفت سایت شما وجود دارد. بنابراین، مطمئن شوید که شما با موتورهای جستجوی بزرگ و همچنین فرصت های جستجو و دایرکتوری محلی ثبت نام کرده ام. بر اساس گزارش خرید بک لینک قوی کام اسکور آوریل خرید بک لینک معتبر درصد از جستجوهای آنلاین، و مشارکت یاهو بینگ در حال حاضر دسته نزدیک به 30 درصد ترکیب شده است. حصول اطمینان از این غول جستجو می توانید صفحات خود را پیدا کنید و ارزش آنها بیش از نیمی از نبرد است. 2. ایجاد مطالب بسیار عالی که مردم می خواهند به بک لینک به. یک منبع با ارزش برای مخاطبان وبلاگ شما. فوق العاده دقیق (به عنوان مثال، طولانی) مقالات محتوا و آموزش جذب ترافیک و بک لینک از خوانندگان را تحت تاثیر قرار.

سون بک لینک

خرید بک لینک ارزان

برای خرید بک لینک ارزان می توانید به سایت سون بک لینک مراجعه کنید. اگر شما واقعا می خواهید را به منظور جلب ترافیک، ایجاد یک “بک لینک طعمه” قطعه: یک خرید بک لینک منبع منحصر به فرد مفید در صفحه وب خود را. مثال های آن شامل یک دادهنمایی مربوط به صنعت، ماشین حساب وام مسکن اگر شما یک مسکن و یا یک چرخ رنگی هستید اگر شما یک طراح داخلی است. سعی کنید به چیزی تولید می شود که به یاد ماندنی “برو به” بر روی موضوع خاص خود را.

  • بک لینک به خودتان به طور معمول. را به یک عادت ایجاد بک لینک از یک صفحه را در سایت خود را به دیگری. ارتباط داخلی این راه عبور آب بک لینک به صفحات مختلف در سایت خود. موتورهای جستجو برای و ارزش این نوع از ارتباط اسکن.
  •  آیا یک تن از بک لینک به پست های وبلاگ و صفحات خود را اضافه کنید. یک محاسبه سرانگشتی است بیش از 1 بک لینک هر 250 کلمه در یک مقاله. هنگامی که شما بک لینک متقابل صفحه وب خود را، موتورهای جستجو آن بک لینک را دنبال کنید. آنها در طول یک کسری از رتبه از صفحه مبدا منتقل می کند. اما بیش از حد بسیاری از بک لینک ناشران رقیق آب جستجوگرها به همراه به صفحات دیگر خود را به تصویب رساند. به علاوه، موتورهای جستجو می تواند که صفحه وب مجازات اگر شروع به دنبال مانند کم کیفیت “هرزنامه بک لینک،” تلاش برای چیزهای بک لینک ها در به بازی سیستم.
  • ترین بک لینک های خود را با استفاده از “لنگر” ساختار بک لینک. در صورت امکان، ایجاد پیوند شسته و رفته، خرید بک لینک به دنبال خود را با استفاده عبارت کلمه کلیدی خود را. مثل این: “من یک کپی رایتر در سنت لوئیس که می تواند کمک هستم.” بک لینک لنگر ارسال سیگنال قوی تر از یک خرید بک لینک معتبر “خام” به نظر می رسد که مثل این

توصیه های نهایی در خرید بک لینک

  • اولویت بندی به بک لینک دهنده در محتوای اصلی خود را. بک لینک ها در نوار کناری و پاورقی خود را همان اندازه وزن SEO به عنوان کسانی که قرار داده شده در مقالات و محتوای دیگر حمل می کند.
  • قبل از یک خرید بک لینک پیوند می آید در یک مقاله، بهتر است. بک لینک نزدیک به آغاز یک مقاله قرار داده شده وزن بیشتری خرید بک لینک قوی نسبت به کسانی که در یک مقاله نهفته.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا