نمایش‌های روز نخست جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز

رقابت ۱۵ گروه‌ در این جشنواره پنجشنبه ۲۲ دی‌ در شیراز آغاز می‌شود و نمایش‌ها در تالارهای استاد لایق، استاد هودی، سبز، حافظ و ابوریحان به روی صحنه می‌روند.

نمایش‌های روز نخست جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور در شیراز

به گزارش رستوران گروه مانسون از شیراز، پنجشنبه ۲۲ دی‌ و در نخستین روز از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر، چهار اثر نمایشی به روی صحنه می‌رود و جلسه نقد و بررسی نیز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار سبز مجموعه هنر شهر آفتاب برگزار می‌شود.

در روز نخست همچنین نمایش‌ «فنجان در طوفان چای» به کارگردانی مرتضی مرتضوی‌راد از قم ساعت ۱۱ در تالار استاد لایق اجرا می‌شود و نمایش «میشوسوزوکی» به کارگردانی پویا عطایی از اصفهان ساعت ۱۵ در تالار استاد هودی، نمایش «وقتی صدای سوت میاد سرت را بدزد» به کارگردانی علیرضا کاغذگران از یزد ساعت ۱۸ در تالار سبز مجموعه هنر شهر آفتاب و نمایش «صنم» به کارگردانی امیرارسلان مهدوی از مازندران ساعت ۲۲ در تالار استاد لایق اجرا خواهند شد.

بر این اساس، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور از روز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به میزبانی شیراز برگزار می شود و گروه‏‌های نمایشی از استان‏‌های اصفهان، کرمان، قم، سیستان بلوچستان، بوشهر، مازندران، یزد در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

پایان پیام/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید