کشف 251 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 251 کیلو و200 گرم تریاک در عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان اقلید و کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

کشف 251 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رستوران گروه مانسون از شیراز، سردار یوسف ملک‌زاده با اعلام این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقلید در پی همکاری اطلاعاتی با مأموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه خودرو سمند حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان اقلید با استقرار در محور امام‌زاده اسماعیل – آسپاس، خودرو سمند را مشاهده کرده و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سردار ملک زاده تصریح کرد: در نهایت مأموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 251 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کردند.

ملک زاده با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، افزود: مبارزه بی‌امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دستگیری عامل تیراندازی درقیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از دستگیری عامل تیر اندازی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به مجروح شدن یکی از شهروندان در منطقه افزر، موضوع شناسایی عامل یا عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : مأموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی، وی را دستگیر و یک قبضه سلاح غیرمجاز شکاری به کاررفته درصحنه جرم را از وی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلاف خانوادگی اعلام کرده است، گفت: متهم پس ازتشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

پایان پیام/  

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید