یمنی‌ها در روز قدس: آماده نبرد با صهیونیست‌ها هستیم

مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند که در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی حضور خواهد یافت.

یمنی‌ها در روز قدس: آماده نبرد با صهیونیست‌ها هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل رستوران گروه مانسون، رسانه‌های یمنی گزارش دادند که امروز (جمعه، چهاردهم آوریل) مردم یمن راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس را در استان صنعاء با حضور در ۱۴میدان این شهر برگزار کردند.

پایگاه خبری شبکه «المسیره» گزارش داد: با وجود هوای بارانی در پایتخت، میادین راهپیمایی مملو از جمعیت بود و صدها هزار نفر از مناطق مختلف نزدیک صنعاء به پایتخت آمده بودند تا در راهپیمایی شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با حمل پرچم‌های یمن و فلسطین، شعارهای آزادی و برائت از دشمنان خدا را سرداده و پرچم رژیم جعلی، دشمن موقت صهیونیستی را به آتش کشیدند. یمنی‌ها با سردادن شعارهایی علیه دشمن صهیونیستی تاکید کردند که یمن هرگز از آرمان قدس دست نخواهد کشید و در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن موقت صهیونیستی حضور خواهد یافت. در بیانیه پایانی راهپیمایی یمنی‌ها در روز جهانی قدس تاکید شده بود: آرمان فلسطین مسئله محوری امت اسلامی و خط مقدم اولویت‌های اعتقادی و انسانی آن است؛ فلسطین جهت‌نماى صحیحى است که مردم امت ما به سوى آن مى‌روند و دشمن هر چه بخواهد ما را از این مسیر منحرف کند، ناکام خواهد ماند. در ادامه این بیانیه با انتقاد از سیاست‌های استکبار جهانی آمده است: بار دیگر تأکید می‌کنیم که موضع مردم یمن در برابر سلطه‌جویی آمریکا و سیاست‌های خصمانه آن در قبال کشور ما، همان موضعی که در قبال دشمن اسرائیلی داریم؛ زیرا آن‌ها دو روی یک سکه هستند. یمنی‌ها خاطرنشان کردند: روز جهانی قدس، باعث شده تا مسئله فلسطین در عواطف و روح امت اسلامی ماندگار شود و ما مسلمانان همواره در هوشیاری مستمر برای مقابله با دشمن صهیونیستی قرار داشته باشیم؛ امروز روزی اسلامی برای بسیج امکانات امت ما، آگاهی‌بخشی نسبت به خطرات دشمن و نحوه مقابله با آن تا رسیدن به پیروزی است. در این بیانیه از ملت‌های امت اسلامی خواسته شده تا مسلمانان به طور جدی به سوی تعالیم قرآنی بازگردند، زیرا کتاب شریف ناجی امت ماست. در این بیانیه خطاب به جهان اسلام آمده است: به ریسمان خدا چنگ بزنید؛ از خداو رسول او پیروی کنید و پرچم‌های هدایت را به عنوان دلایل اساسی در پیروزی بر دشمنان برافراشته نگه دارید. «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی« رهبر جنبش انصارالله یمن شب گذشته، پنجشنبه تأکید کرد که صهیونیست‌ها، یاوران شیطان هستند و در تلاشند تا تمامی ابزارهای قدرت امت اسلامی را از آنان سلب کنند. رهبر انصارالله با اشاره به اینکه نقطه نخست در درگیری با صهیونیست‌ها، مسئله ابراز دوستی با آنان است که قرآن کریم نسبت به این امر هشدار داده است، خاطر نشان کرد: موضع‌گیری درست این است که امت اسلام از طریق بسیج دائمی، از ارتباط با یهودیان مصون شود.  

 

پایان پیام/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید