اردوی 9 روزه گروه جهادی دانشجویی در روستای محروم رود ایوک دیشموک+تصاویر

ارائه اقدامات فرهنگی، عمرانی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای پسران یاسوج در روستای رود ایوک بخش دیشموک از جمله اقدامات توسط بسیج در نوروز است.

اردوی 9 روزه گروه جهادی دانشجویی در روستای محروم رود ایوک دیشموک+تصاویر

به گزارش رستوران گروه مانسون از دیشموک،گروههای جهادی همه ساله در ایام عید و تعطیلات نوروزی با مشارکت بسیج دانشجویی و با همکاری دانشگاهها به روستاهای محروم و دور افتاده برخی جاهای صعب العبور در جهت رفع  مشکلات مردم می روند. گروه جهادی رهپویان خاکی دانشکده فنی و حرفه ای پسران یاسوج امسال در روستای دور افتاده رود ایوک در بخش دیشموک فعالیت کردند. روستای رود ایوک در چند کیلومتری از مرکز شهر دیشموک واقع شده و بعد از گذشتن از چند شهر و روستا بالاخره به روستای رود ایوک در بخش دیشموک سفر کرده ایم.

احمدرضا آهنگ جوان دانشجوی این دانشکده با بیان اینکه، خودم ساکن شهر دیشموک هستم،افزود: محرومیتی که در بخش دیشموک وجود دارد در جاهای دیگر استان کمتر مشاهده می‌شود. وی افزود:  فعالیت گروه جهادی از 20اسفند به مدت 9روز  و در روستای رود ایوک همگام با دیگر دانشجویان بسیجی جهادی کارهای فرهنگی، عمرانی در دستور کار دانشجویان قرار گرفت.  

یکی از مهمترین فعالیت های این گروه جهادی، آموزش های فنی و تخصصی مکانیک و برق  با حضور 9 بسیجی دانشجو به اهالی ارائه شده است. وی با بیان اینکه گروههای جهادی همیشه در کنار مردم هستند و در رفع مشکلات قدم برمی دارند کفت: این بار روستای هدف ما رود ایوک بود و با توجه به این که این گروه سفر اولشان بوده با همکاری دانشگاه فنی حرفه‌ای کارهای خوبی انجام دادند و امیدوارم در آینده بتوانیم با امکانات خوب و کامل در رفع مشکلات این روستاهای محروم  تلاش خود را دو چندان نماییم.  وی بیان کرد: خیلی خوشحالم که در کنار دیگر دوستان دانشجو و بسیجیان گروههای جهادی به این روستا سفر کرده ایم و با افتخار به مردم خدمت کردیم.  

نوید سوری مسوول گروه جهادی دانشکده فنی حرفه‌ای یاسوج در گفت وگو با فارس اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به دورترین روستا سفر کرده ایم و در میان مردم این روستا علاوه بر کارهای فرهنگی با اندک توان ناچیز مادی که داشتیم  تا حدودی با مردم این روستا همدردی کردیم.  

یکی از مهمترین فعالیت های این گروه جهادی، آموزش های فنی و تخصصی مکانیک و برق به اهالی ارائه شده است

به گزارش فارس از دیشموک، این گروه جهادی برای اولین بار در روستای رود ایوک ارائه خدمت کردند. انتهای پیام/82027

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید