هشدار جهاد اسلامی به تل‌آویو درباره ترور احتمالی فرماندهان مقاومت

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه، درباره هر گونه ترور احتمالی فرماندهان مقاومت در لبنان، سوریه و غزه هشدار داد.

هشدار جهاد اسلامی به تل‌آویو درباره ترور احتمالی فرماندهان مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل رستوران گروه مانسون، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه گفت که تکرار تجاوزات علیه سوریه و دیگر کشورهای عربی از سوی نیروهای رژیم اشغالگر، تلاشی برای تثبیت قواعد درگیری به نفع ائتلاف حاکم این رژیم غاصب است.

البطش گفت: تکرار این تجاوزات ممکن است مقدمه‌ای برای اجرای ترورها علیه فرماندهان مقاومت در دمشق، لبنان و غزه باشد و این به معنای آن است که به هر گونه تلاشی برای ترور فرماندهان مقاومت از جمله «ابو محمد عجوری» فرمانده سرایا القدس در فلسطین، بدون هیچ گونه تأخیری پاسخ قاطع داده خواهد شد.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، البطش همچنین از امت عربی و اسلامی خواست تا در یک صف واحد برای مقابله با طرح‌های صهیونیستی ایستاده و موضع قاطعانه‌ای برای مقابله با تجاوزات مستمر علیه حاکمیت یک کشور عربی که در طول تاریخ رکن پایداری و پیروزی در مقابله با طرح‌های غرب بوده است، اتخاذ کنند.

در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک سایت راداری در شمال استان السویداء، یک ساختمان مسکونی در جنوب دمشق نیز هدف قرار گرفت که در پی آن چند نفر شهید و مجروح شدند. براساس اعلام خبرگزاری سانا به نقل از وزارت بهداشت سوریه، در پی این حملات ۵ نفر شهید و ۱۵ تن دیگر مجروح شدند.

پایان پیام/م

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید