بازگشایی ۹۵۰ راه روستایی در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر کلیه راه‌های اصلی و فرعی در سطح استان باز بوده و ۹۵۰ راه روستایی در نیز بازگشایی شده است.

بازگشایی ۹۵۰ راه روستایی در استان اردبیل

کلیم‌اله وثوقی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، شامگاه روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار رستوران گروه مانسون در اردبیل، اظهار کرد: با همت همکاران در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کلیه محورهای اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد روان برقرار است و از مجموع راه‌های روستایی استان نیز تعداد ۹۵۰ راه روستایی بازگشایی شده است. وی افزود: تمامی راه‌های اصلی مواصلاتی استان باز شده و در مرحله بعد، راه‌های روستایی را شروع کردیم که در حال حاضر ۷۵ راه روستایی نیاز به بازگشایی دارد که ماموران در حال تلاش هستند تا این مسیرها نیز در اسرع وقت بازگشایی شوند.

  وثوقی، از تلاش شبانه‌روزی کارکنان راهداری حمل و نقل استان تقدیر کرده و گفت: طی سه روز اخیر که بارندگی داشتیم، با همت کارکنان راهداری، ۴۷ هزار کیلومتر باند با استفاده از ۷۵۰۰ تن ماسه و نمک، برای بازگشایی راه‌های اصلی استفاده شده تا مسافران و هم استانی‌ها، در رفت و آمد برون شهری دچار مشکل نشوند. مدیر کل راهداری و حمل نقل استان، احتیاط را شرط اول مسافرت شهروندان دانسته و گفت: توصیه می‌شود که هم استانی‌ها در هنگام سفر تجهیزات زمستانی لازم نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و پیش از سفر از سلامت فنی خودروها مطمئن شوند. وی افزود: از  همه مسافران و به خصوص روستاییان عزیز تقاضا می‌شود که از تردد شبانه خودداری کنند. تمامی راه‌های اصلی باز است اما امکان کولاک و بسته شدن مسیرها به هنگام شب وجود دارد.

  پایان پیام/۳۸۸۶/

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید